9.4.12

haaaa....tikus basah?

Keadaan Leo lepas mandi...hiuuu..macam tikus besar belakang bangunan office aku...Tapi tetap nampak gemuk..hahaha...

Kalau nak mandikan dia ni senang je..asalkan air tu suam dan tak sejuk..walaupun dia tak suka tapi dia diam je orang gosok badan dia ngan syampoo..Lucu gaklah sebab lepas tu kena bilas dalam baldi macam bilas baju..hahaha...Lepas tu kena gosok dengan tuala dan kemudian aku biar dia jilat sampai kering. Tak boleh guna pengering rambut..alamat demamlah dia ni seminggu. Leo takut sangat-sangat dengan benda alah tu..

Hah! Lepas je mandi, dia mesti mengantuk..apa lagi berdengkurlah..kat..kat KATIL aku!

Leo: Kroihhhh...kroihhh...

4 ulasan:

ctpayong berkata...

kalu mandikan ngan air sejuk...dia org ni terkejut...tu yg menggelepar cam ayam nak kena sembelih.

Mmg...leps mandi musti krokkkkk.

meowwmania berkata...

tikus basah??? huhuu...takotnya :D

Naz berkata...

cun nye dia lepas mandi

Irfa berkata...

ha'ah sebijik cam tikus.hehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...