28.4.12

Ini KERUSI aku!

Ada satu perkara yang pelik pasal Leo. Dia suka kerusi aku. Hari-hari berebut kerusi dengan dia. Kerusi lain dia tak nak. Hanya kerusi aku yang satu ni dia suka. Senang-senang aje dia terajang Sakura kalau kawan tu lepak kat situ. Cuma aku je dia tak berani terajang. Hahaha...

Leo: Kuya apa ko buat kat sini? Turun kau!
Kuya: adoi! janganlah geget..!

Leo: ini tempat aku..ngerti? ko dahlah perampas...sume tempat aku carik, ko nak rampas!
Kuya: Elehh..setakat kerusi cabuk tu...
Uwan: ..em..emmm..ehemmm..
Kuya: ..errr..kerusi tu comel...

Leo: ini KERUSI AKU. Aku punya sukalah! Dah blah!
Kuya: Ciss!

4 ulasan:

Naz berkata...

dia suka sbb byk sticker tu..hehe

hud aikara berkata...

Naz: hehehe...sakura pernah kena terajang oleh Leo sbb duk kerusi tu...

UniMeOw berkata...

eh2,,sma la ngn prngai kucg kat umah uni...ngada2!!

kerusi 2 jd tmpat dia lak...grrr

meowwmania berkata...

Leo bertambah comel bila duduk kat kerusi tuh hehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...