22.5.12

Anak bulu aku yang amatlahhh 'rajin' nya...GRRRR...

Grrrrr....inilah kerja si Leo tiap-tiap hari. Aku simpan baju, dia tolong pungah. Dah habis keluar semua dia rileks aje tunggu aku kemas balik. Lepas tu dia buat lagi...entah kenapa dia sukaaaa sangat laci ni...saja nak medengki aku! 

video
(Latar belakang yang bising tu datang dari TV..hehehe)

Eeee...nakal camana pon totap tak sampai ati nak marah...totappp nampak cute miut!

 Tengok, ada hati nak jenguk kat tingkap...perut jer dah melendut! hahaha...



Leo: Lalalala....

Leo: I memang cute..ngeh ngeh ngeh...

Kuya: buekkk...

4 ulasan:

Naz berkata...

kes terlebih rajin ni

meowwmania berkata...

ahahahahahaahha....

anak sape la yg rajin sgt tuuu :D

NoRHaNa CorNER berkata...

nasib baik la x semua laci terbuka..kalau x jenuh la nk lipat balik hehehe

hud aikara berkata...

Ana:hehehe..masalahnya si leo ni bukan tunggu laci terbuka, tapi dia sendiri pandai buka laci. Di kuitnya pembuka laci tu dan ditarik macam kita buka. dan laci fav tu cuma laci tu aje...cara utk mengelakkannya ialah letak penghadang kat depan laci. Selalu letak buku jer..hehehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...