10.5.12

anak dara yang malas...jangan tiru.


Tengok. Betapa malasnya anak dara bulu aku ni...

Kalau bab bersantai nombor satulah... mana-mana pun dia boleh relaks tu...

Uwan: jelesnya uwan...tau tak Kuya, uwan kena kerja. Hari-hari kena bangun pagi...boringnyerr...

Kuya: nasib ler...uwargggghhh..ngantuknya...

Uwan: kuang asam...



6 ulasan:

dear yayah berkata...

wah, comelnye kucing awak.. bela bape ekor sumenye?

Syigim berkata...

alahaiiiiii comel sgt la title posting ni! gamba pun laaaagi lah comel!!!!

meowwmania berkata...

bukan malas lah

dah mmg kite dilahirkan utk disyg dan dimanja sebegini kan Kuya ^_^


xoxo
MaMolly

Mama Tatami berkata...

tarik kaki tu nanti...geram jer tengok.

Muhammad Izuan berkata...

ni bkn mls.... ni manja gitu... hehe

hud aikara berkata...

makin ngada-ngada Kuya bila baca komen2 ni...hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...