1.5.12

dari kecik sampai besar hidup di jalanan.

Ini semua antara anak-anak bulus comel yang berkelana di sekitar office aku. Setiap petang aku bagi diorang piskis. Mereka ni manja sangat. Sebab sekitar kedai dekat office aku ni banyak yang baik hati bagi mereka makan dan minum. Malah ada tu memang simpan makanan kucing untuk kucing-kucing terbiar. Ada sesetengahnya siap sediakan mangkuk kucing kat luar premis. Paling tak boleh lupa ada juga yang rajin gendong mereka ni untuk dicari kutunya....(^__^)

p/s: tabiklah kat kakak di office sebelah yang rajin carikan kutu diorang ni.

9 ulasan:

UniMeOw berkata...

nak kawan ngn kak ofis sblah gak!! :D

Mama Tatami berkata...

sihat sihat jer rupa sicomel ni. semoga selamat dan baikbaik hendaknya

meowwmania berkata...

alhamdulillah...

suka tgk situasi camni kan ^_^

ctpayong berkata...

alhamdulillah...semoga akak kat sebelah ofes awak dirahmati Allah, amin.

ctpayong berkata...

alhamdulillah...semoga akak kat sebelah ofes awak dirahmati Allah, amin.

ctpayong berkata...

awak...awak, tolong sampaikan salam kita kat akak yg suka cari kutu budak2 tu ea.

ctpayong berkata...

kem salam kat akak yg kat sebelah ofis yg tolong buangkan kutu budak2 ni.

hud aikara berkata...

unimeow: nanti saya bagitau awak nak kawan ngan dia...hehehe...

ctpayong: nanti saya kirimkan salam tu..(^__^)

mama tatami & meowwmania:saya pun harap kucing2 kat sini sentiasa sihat dan murah rezeki..

Yasmin Aris II berkata...

alahaii . comel sgt :')

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...