14.5.12

...dua ekor kesayanganku yang ngada-ngada!


Inilah rupa Leo bila aku duduk depan PC. Dengki yang amat! Padahal aku baru je nak labuhkan punggung kat kerusi. Bila nampak je aku start nak buka PC, Leo cepat-cepat panjat kat rak kasut tepi pintu bilik aku dan dia akan tunjuk muka macam nilah..sambil mengeluarkan suara lembut manja merayu-rayu! 

Ini tak adil! Mana boleh uwan nak ngadap muka Leo je 24 jam!



Ini pulak Sakura a.k.a Kuya mengada. Tunjuk muka eksyen kat aku!


Memang kat rumah tak sunyi lansung walaupun kadang-kadang aku seorang je manusia kat situ. Dua ekor ni pun dah cukup buat hati riang gembira dengan gelagat lucu mereka. Manja sangat-sangat pulak tu. Maklumlah mereka tak bergaul dengan kucing lain (dah duduk kat flat memang tak keluarlah jawabnya..).
Perangai pun dah ala-ala macam orang. Asyik berkawan dengan kami aje. Hahaha...

3 ulasan:

meowwmania berkata...

bebudak kat rumah ni pon sama time org nak baca paper ke nak ngadap laptop ke..time tulah dia nak mengade2 mintak perhatian

Sharz berkata...

tomeynyer!!!

die mesti nak manja2 or nak kite layan die je..hehe.. =)

hud aikara berkata...

meowwmania & sharz: betul,betul..asyik nak manja jer kerjanya..hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...