10.5.12

kuih bakar berwarnakan SIRAP!

Inilah kuih bakar aku yang kedua di buat...akhirnya dapat dimakan....yang pertama tak jadi sebab aku dah masukkan perasa pandan terus satu botol! hehehe..buat pengetahuan semua aku tak pernah buat kuih seumur hidup aku yang hampeh ini. Jadi kalau nak gelak..gelak le....

Warna dia jadi kecoklatan sebab aku masukkan sirap...mak aku kata boleh guna dalam dua titik ke tiga titik...ahh janji aku boleh makan kuih bakar buatan sendiri!
Leo, Kuya... jangan jelesss....(^__^)v

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...