10.5.12

Melayan hati.


Hari Selasa baru-baru ini aku hantar mak balik kampung. Dia naik bas dari stesyen TBS. Lepas mak balik aku rasa kosong. Selama hampir seminggu mak ada bersama hari-hari rasa ceria. Sekarang balik semula ke kehidupan lama...



Alang-alang dah bercuti tu aku lepak di KLCC. Dah lama tak pergi sini. Dulu tiap-tiap bulan muka aku terjojol kat sini. Bukan shopping sakan pun setakat beli buku atau makan-makan...seorang diri pun jadik!

Tempat paling aku suka...oh cozlah di Kinokuniya..kedai buku yang padat dengan macam-macam buku, komik dan majalah. Pilih aje asal ada duit. Hehehe.


Tapi rindu kat mak aku ni masih terasa. Kalau tak kerana kerja dah lama aku terbang je balik kampung. Mak, kita sayanggggg sangat kat mak!

Leo: uwan nangis ek?
Uwan: mana ada..

p/s: beruntung orang yang tinggal dengan keluarga dapat jumpa mak hari-hari...huhuhu...

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...