25.6.12

berbaik cara Leo dan Kuya...ngeh ngeh ngeh...

Ini bukan buat 'benda' bukan-bukan tau...dua-dua pompuan tau...tapi macam nilah kalau diorang ni tengah baik....hehehehe

Leo:...cayangggg kak Kuya....

Kuya: sayang pun sayanglah..tapi takyahlah hempap aku...kau tu berat...

Leo: cayanggg sangat nih..

Uwan:..uwekkk...

Leo: uwan dengki kan Kuya..kita tak jilat dia...hihihi...

Uwan: elehhh..lepas lima minit bergumpal balik korang tu...

Kuya: biasa le...hihihi...

6 ulasan:

meowwmania berkata...

hehe...bese la tu

dorang ni ikut angin huhuu..

UniMeOw berkata...

ha'a la leo...kot yer pon cyg jgn la smpai hempap kuya..kamu 2 dah la "slim"...ehemmm!!

haha...nomey!!

Rosmawati Yusof berkata...

Sedara dunia akhirat... Kuya n Leo jgn gaduh2 selaku, k

CourFeyLia berkata...

bagus la tu sayang myayangi... xde la asik nak bcakaran jek...

NoRHaNa CorNER berkata...

suka nengok..x gaduh2

hud aikara berkata...

baik tu dalam lima minit jer...hik hik hik...lepas tu gumpal balik...kuat sungguh main kejar-kejar..(^__^)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...