23.6.12

ready for 'spa'. Cehh!

 LEO: uwan nak start dah ke?

UWAN: sabar ler...

 LEO: orang lama nunggu ni...

UWAN: eee...sibuk ngan kutu dia...

LEO: cepatlah uwan...kutu nak lari nih...

UWAN: ko ni kena mandi clorox baru hilang kutu kot, semua ubat kutu tak berkesan lansung! heran betul aku!

LEO:......=.=

6 ulasan:

UniMeOw berkata...

gumoknyer dyeee....geram!!! >_<

hud aikara berkata...

hik hik hik...beginilah cik Uni bila leo nak dicari kutunya...hari2 cari kutu....gemook pulak kutu dia, macam dia je..

meowwmania berkata...

hihihihih....


mandikan jer selalu kompem ilang sume kutu tu

cam jejebon kite mmg mandikan seminggu skali kan..alhamdulillah takde masalah kutu ;)

Liza Razak berkata...

mok-mok nyer leo tuh..geram tengok !!

Naz berkata...

tebas je bulu dia tu..hehe

hud aikara berkata...

leo ni rasanya dia sengaja bela kutu2 dia...nak suruh org belek dia jer..hahaha

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...