1.7.12

hilang stress bila tengok budak-budak bulu ni...

Enak sungguh belayar dalam mimpi anak-anak bulu aku ni...bila diorang ni tidur memang rumah jadi sunyi..


Tapi bila dah terjaga....terus kacau bilau rumah! Kalau setakat kejar mengejar, bergumpal dan menyelongkar laci tu perkara harian buat diorang...rumah terus jadi medan permainan. Kerusi pun berubah tempat sebab sekejap-kejap kena terjah. Tak ubah rumah aku ni ada anak kecil. Bezanya anak-anak aku ni berbulu-bulu..ngeee...

Tapi aku suka macam ni. Seronok tengok kucing-kucing comel ni aktif, gembira dan ceria. Hilang stress pada kerja. Kadang-kadang tu kalau ada masalah, boleh hilang kejap rasa risau bila tengok gelagat mereka. Harap Leo dan Kuya sentiasa sihat walafiat....amin.. 


Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...