1.7.12

makanan, makanan!


Baru-baru ni di office aku ada majlis persaraan salah seorang pengurus yang dah bekerja hampir 20 tahun. Majlisnya ringkas tapi meriahlah...dengan makanan! hahaha...(benda yang kau suka kan Hud?)


Apa yang aku terkam dulu dah tentu anggur hitam tu...harganya kemain mahal. RM 38.00 dua paket. Tapi buahnya memang sangat manis dan segar. Sukaaaa sangat! (^__^)


Habis meja-meja kami jadi meja makan sekejap...ngee..Tapi buat En. Anuar, selamat bersara dan semoga jumpa lagi..

Kuya: uwan...makan coyang...tak bawa cikit untuk Uya?

Uwan: tak payahlah...korang makan je angin kat umah...kah kah kah..

Kuya: sob...sob..sob..

3 ulasan:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

Uwan kasi Uya amik bau je,.. tunggu Uwan sendawa ye. huhu

meowwmania berkata...

tak pelah Kuya lgpon makanan tu tak sihat taw...makan blacwood lg bagus hikhik~

hud aikara berkata...

Kuya: uwan tite memang kedekutttt...

Uwan: amboi...(malam ni tak yah makan!)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...