5.7.12

mari kita main buai-buai...hik hik hik..


Perangai hampeh anak bulus aku yang kebosanan...dengan seronok diorang mahu masuk dalam kain batik yang diikat kat badan adik aku...hehehe (uwannyer pon macam dah takde kerja..)

 


Leo: bestnyerrr...Yo raca acam baby lak...
Kuya: aha..uwan tite nak duduk lama-lama ye...
uwan: ko ingat aku takde kerja lain???

3 ulasan:

meowwmania berkata...

heheheh...sabo jelah

mmg sonok la bebudak tuh :D

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

nasiblah Uwan, sapa suh ajar? huhuuu

hud aikara berkata...

...huh..diorang ni dah macam budak2 ribena kat umah tu...perangai pun lagi sikit je nak jadi orang..hahaha...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...