16.7.12

uwan, Yo lebih comel dari TV!

Leo: uwan nengok citer apa?

Uwan: iks...adalah..yang kamu dok cantik je depan TV ni, naper?

Leo: ala...saje..oyang pon suka tutuk cini...

(uwan: apahal tetiba pelat pulak ni?)

 

Uwan: tolonglah Yo, uwan nak nengok TV bukan nak tengok kamu...

Leo: ...tak nak!

Grrrrr.....

7 ulasan:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

leo kurang kasih sayang ker?? hahaa

hud aikara berkata...

Mrs Yana; hahaha...dia ni bukan kurang kasih sayang tapi terlebih kasih sayang ni...sbb tu mengada...(^__^)

Rosmawati Yusof berkata...

Ngengada kamu yer, Leo. kang Uwan nanes, masuk batu belah batu betangkup baru, tau.. he, he...

Kippy Marrie berkata...

Olá amiga... Voce é muito linda e fofa.
Obrigada pela amizade.
Apareça sempre em meu bloguinho, será bem vinda.
Aus 1000 e Beijos 1000 com carinho das amigas,

KIPPY & LILLY

Kippy Marrie berkata...

.

meowwmania berkata...

budak Adek tu pon suka duduk kat dpn TV mujur la dia kecik huhuu...

hud aikara berkata...

hehehe..leo nak org pandang muka dia jer...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...