23.8.12

BaLik KL dAh...!


Kuya: manalah uwan ni..tak campai-campai agi ni...

Leo: agaknya uwan sume tak cayang tite agi...

Kuya: uwan tepon tadi...dioyang dah campai KL..

Leo: musti jem tu..


Kuya: mmm..firasyat aku..dioyang tengah makan KFC..

Leo: ..tak ajak tite...

Kuya: cudahlah...tite tito aje lah...penat dah aku tunggu...

p/s: Hehehe..kami sampai lewat sebab bas tak berapa nak selesa. Terhenjut-henjut macam naik bot yang dipukul gelora. Sampai rumah apa lagi budak berdua tu sambut bukan main meriah. Sakura siap lompat-lompat, guling-guling...hahaha..Leo pulak macam cacing kepanasan mengekor. Nampak sangat diorang rindu. Makanan yang aku tinggal masih banyak berbaki. Tapi diorang memang dah naik badan! Amboi, memang makan aje kerja ni. Apa pun dalam minggu raya ni mood nak pergi kerja memang tak ada.

Adoi rindu pulak kat keluarga di kampung.....

4 ulasan:

Sharz berkata...

tinggalkan dorg camne?? takde sape jaga ke?? =)

nur anis berkata...

alala...rindu diorang ni ye...hihi

hud aikara berkata...

sharz: aha diorang jaga diri sendiri..hehehe..tapi kalau nak tinggal, kucing tu mesti suka makan biskut kucing kalau tak memang tak boleh ditinggal tanpa jagaan.Mesti ditinggalkan dlm keadaan yg sihat walafiat dan dikurung dalam rumah yang selamat.makanan, air dan tray najis pastikan dibuat lebih.
(^__^)v

hud aikara berkata...

nur anis: aaa..diorang memang rinduuu sangat kat kami..tapi kami lagi rindu kat diorang...hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...