13.9.12

mak datang.

 Ehemm..hemm..(gatal tekak pulak). Semalam mak datang. Biasalah rutin dia kena buat check up di HKL. Tapi apa yang di bawanya buat muka kami berseri-seri. Ikan tongkol salai dan petai selambak! hahaha. Memang tak tahan.

Budak-budak ni pun memang suka sangat ikan salai tu. Macam Leo, dia tak makan sangat ikan jenis lain. Tapi kalau ada je ikan tongkol...muka macam nampak boyfriend. Hihihihi..


 Mmmm..lepas makan anak dara ni terus ngantuk..membuta...tak cenonoh Leo nih! (kuya yang cakap.)

6 ulasan:

meowwmania berkata...

perghhh sedapnyaaaa.........lapooooo

Iela Lullaby berkata...

sedapnyer ikan tongkol salai..

amboii...laju je kuya ngn leo mkn ye..

Jemput singgah ke blog Cik iela..

Mkaceh...kimsalam kt kua ngn leo.. ^_^

http://ielahinagiku.blogspot.com/

hud aikara berkata...

meh le join sekali..hehehe

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

memang nak kena stongkol leo ni..haha

Rosmawati Yusof berkata...

Mak aiii... meleleh, kak kim klw lauk2 kg ini mmg suker sgt..

hud aikara berkata...

hehehe...balik ni tak sabar nak makan petai...(^__^)v

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...