9.12.12

Cik Toshi Green, welcome to my life!

OOOO...wahhhh....dah lama tak berbloggggg...sebenarnya bukan malas tapi PC aku si ROKIAH @ Bam Bam meletup!!! Masa tu aku baru guna dalam 2 jam...tiba-tiba dia meletup kat belakang CPU dan ada macam spark berapi. Lansung aku tak berani buka lagi sebab dia dah arwah terus...

Apa yang aku terkilankan ialah AKU BARU UPGRADE HARD DISKnya....selepas bermuram durja lansung aku beli yang baru..tapi bukan PC dah, beli Netbook je...besar pon cenonet..monitor sejengkal..tapi dia punya sound..hehehe guna HARMAN/KARDON. Jadi tak perlu tambahan speaker luar. Bunyinya cukup kuat dan mantap! Ngeh ngeh ngeh...


 Aku suka warna dia..hijau apple...so nama dia Miss Toshi Green..



3 ulasan:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI berkata...

handsome colour hijau uh...hahaha

Razfira berkata...

the color is nice lah !

hud aikara berkata...

aha..memang kaler dia cantik..saya suka dia sebab warna hijau tulah..(^_^)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...