27.12.12

Durian Crepe ni sedap ke?

Durian Crepeeee...sana-sini orang cerita pasal benda ni.. sedap ke? bergantung pada lidah masing-masinglah. Bagi aku, aku memang suka. Walaupun aku tak berapa suka makan durian, tapi produk yang berasaskan durian memang favorite. Nasib baik aku ada kawan yang sepupunya ada buka untuk tempahan. Jadi aku order je, senang. Lagipun durian yang dia letak tak banyak sangat dan dimasak dengan bahan lain terlebih dahulu. Kena dengan lidah aku ni...

Kalau buka internet berlambak-lambak resepi yang berbeza-beza. Tapi asasnya tetap sama. Mesti ada durian. Tak kiralah durian tu mentah atau dimasak dulu. Dua-dua pun sodappp..hehehe..tapi dalam crepe ni bukan durian je boleh jadi inti. Macam-macam boleh letak. Jem pun boleh. 



Nyum..nyum...sepeket ni RM 5.00 jer..besar-besar pulak tu..Memang puas hati lah..hehehe
(bab makan kau memang sedap aje Hud!)
.
.
.
.
.
v

Uwan: nape sedih ni Kechik?

Kechik: Kak Yo nanak kawan ngan Chik..

Uwan: Chik nakal tak?

Kechik: ukann..Kak Yo cakap Chik kentut bau doyan...bila Chik makan doyan?

Uwan: oopsss....
(slow-slow blah...hehehe)


3 ulasan:

Irfa berkata...

3 ketui rm5 murahlah
saya beli rm10 utk 4 ketoi
huhu

hud aikara berkata...

Irfa beli kat mana?

Sharz berkata...

kite baru je buat durian crepe nie minggu lepas...memang sedap sebab kite suke makan durian!! :)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...