24.12.12

kechik dah besar...


Ingat tak cerita aku pasal baby yang mintak sedekah kat luar pintu rumah dulu tu?


Hah, dia dah besar dah... si Kechik ni sangat keletah, hormat orang tua (hehehe...hormat kat si Leo dan Kuyalah), pandai bawa diri, tak kuat meminta-minta, manja dan suka sangat dengan rantai comel yang kami bagi. Masa dapat rantai tu dia berlari ke sana ke mari seolah-olah nak dengar bunyi loceng rantai. Agaknya dia teruja sebab Kak Leo dan Kak Kuya pakai rantai masing-masing dengan penuh elegan. hahaha...



Kechik: ni uwan nak buat IC Chik ke?

*gambar; ihsan handset adik aku Aula.

2 ulasan:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

memang cimey lah uwan, dgn muka bulat nya

Sharz berkata...

comeynye dier!!!!!

rantai nampak lagi besar je.. :)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...