24.12.12

sesekali merayap ke Bukit Bintang

Hari tu jalan-jalan kat Pavillion. Bukan buat apa saja lepaskan bosan. Kebetulan hujan. Jadi lama jugalah aku terperangkap dalam ni. Ketika ini Pavillion sibuk dengan krismas dan memang banyaklah hiasan bertema kan hari Natal.

Aku ni kalau pergi sini cuma singgah makan atau beli buku. Itu je yang I mampu beli kat tempat macam ni...hehehehe...lepas tu baru bertenet ke Time Square (TS). Hah, kat situ baru kena dengan dompet aku...huhuhu..Bercerita pasal dua tempat ini dari info wikipedia yang aku perolehi, Pavillion dibuka pada Oktober 2007 dan TS dibuka pada Oktober 2003. Dua-dua bertenggek di Kawasan Bukit Bintang.

Dua-dua tempat ni merupakan pusat beli-belah moden yang besar. Tapi TS lagiiii besarrr..siap ada taman tema dalaman terbesar. Aku suka tengok orang main roller coaster tapi aku takut nak naik. Seram dowhh! Seronok shopping kat TS sebab barang dia murah-murah. Cuma tang baju tu sedih sikitlah...banyak yang aku berkenan tapi tak MUAT pulak!!! (salah diri sendiri nih).

Permandangan di kawasan tengah Pavillion...bertemakan krismas.


.
.
.
.
.
.
.
V
Kuya: adoiii bocannyerrrr dengar....


Uwan: jeling kemain...

1 ulasan:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

geram nya dgn perut memasing ! bulat dan gebu...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...