1.1.13

berjimba-jimba di Mango Chili..

Sabtu yang lepas aku berkeliaran dengan adik ke Wangsa Walk. Tujuan utama nak tengok wayang Hobbit. Lepas beli tiket aku bawa adik ke tempat makan favorite. Mango Chili.


Tempat ni letaknya dalam bangunan kompleks beli belah Wangsa Walk di Wangsa Maju (Kuala Lumpur)

Apa yang menjadi tarikan, ialah masakkan ala Thainya yang sedap bersama harga yang berpatutan.

Dengan buget yang bawah RM20.00, kita dah boleh makan set hidangan yang best.





Boleh dikatakan kalau ke Wangsa Walk memang nilah tempat makan aku. 


Benda yang selalu kawan aku pesan ialah Mango dengan pulut. Aku suka makan set nasi dengan sup tomyam atau nasi goreng pataya yang enak.



Kalau nak tukar selera bolehlah cuba ke sini,
 sambil jalan-jalan shopping boleh makan-makan...hehehehe...

1 ulasan:

Sharz berkata...

kite slalu makan kat giant bandar kinrara je..tapi makan time lunch weekdays kene buat reservation dulu...tak pernah lagi beli mango pulut dier..rase org lain punye je...keke..klu makan kat sini order padprik je..ngan layer tea.. :)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...