28.1.13

Kuya demam....

Kuya demam. Seharian dia tidur je. Badan agak panas. jadi aku basahkan kain letak atas badan dia. Lepas sejam dah segar balik. Tapi minggu ni Kuya aku nak bagi ubat cacing sebab ada nampak cacing menguit kat bontot. Tu sebab kuat makan tapi lesu.



Comel pulak anak dara ni..kikikiki...(muka Kuya masam sebab marah)

7 ulasan:

ctpayong berkata...

oh ia ke? kalu mcm tu, kakCT pon nak kasi budak2 ni ubat cacing...

hud aikara berkata...

kak CT;aha kalau kat Vet ubat cacing kucing dewasa dalam rm 8.oo sebiji. Ni nak bagi diorang ni compom macam nak berperang nih..semua penakut ngan ubat..hahahaha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

tunggu Kuya betul2 baik demam tau baru bagi ubat.. err, macam mana nampak cacing tu menguit agak nya??? *.*

NoRHaNa CorNER berkata...

sbb cacing la tu smpi x sihat..ta ko beli ubat cacing jenis mende

hud aikara berkata...

Mrs.Yana: heheh cacing boleh dilihat dekat lubang punggung, sedang bergerak-gerak. Rasanya dia ada masalah ni sebab selalu tangkap lipas. Lipas antara haiwan perosak yang suka telur cacing.

hud aikara berkata...

Hana: ubat cacing aku beli kat vet. sebiji untuk seekor kucing dewasa. lupa jenama apa.

meowwmania berkata...

alorr....cian Kuya

makan ubat tau..jgn ngelat!

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...