11.3.13

adik kechik nak cooonatttt!

Adik Chik: Takkk nakkkk conatttt!

Uwan: So? (buat muka tak tahu)


Sebenarnya kami tak perasan bila si Kechik ni mula nak 'menggatal'...sebab badan dia kecik macam  kucing yang tak akhil baligh lagi. Sebab dia asal stray cat so aku tak pasti sangat umurnya. Main agak-agak je la.

Tapi tak sangka pulak bila pergi vet, doktor cakap dia dah lima bulan! Kira Kechik ni dah menipu aku la ni..cakap masih muda tapi sebenarnya dah tua..hahahaha..

Kami terpaksalah vaksinkan dia untuk prepare pembedahan bulan depan. Lepas kena vaksin terus demam dan lemah. Tapi Doktor cakap itu perkara biasa. Mungkin badan dia sedang berlawan dengan bakteria jahat la tu....

Hehehe..sekarang dah sembuh dah...tapi sesekali datang kemaruk dia tu, terpaksa la aku kurung kejap....sabar ye adik Chik....

7 ulasan:

meowwmania berkata...

mmg betul kadang badan kecik kite ingat masih kecik rupanya dah akil baligh ponn apalagi sunatkan diaaa...muahaha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

pakai kool fever cepat surut demam.. hehe

AyueJean AJ berkata...

Ala tomeinya dia....
Heheehhehe..
AJ punya kucing baru mati sekor last week....

hud aikara berkata...

meowwmania; adik kechik tu tipu saya....hehehe

hud aikara berkata...

Mrs. Yana; bukan setakat demam je, muntah, cirit, sampai tak selera makan. Akhirnya saya paksa dia minum susu untuk kucing. Pastu siap blender ayam rebus....nasib baik dia boleh telan..hehehe

Sharz berkata...

ala tomey2...takpe sunatkan untuk kebaikan jugak.. :)

UniMeOw berkata...

nmpak sgt dy awet muda..smp hud leh ttipu..haha

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...