20.3.13

wordless wed: ( anak-anak bulu terbuang kat opis aku)..makanlah sayang..


p/s: ada colar tapi terbuang...kesian...

4 ulasan:

AyueJean AJ berkata...

Comel2nya... Bulu pun nampak gebu je..
Tergamak ada yang buang diorang ni...

meowwmania berkata...

alahai kesiannya...

yg ada colar tu sesat kot, kalau btol sesat kesian dia

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

bila dah takde masa nak jaga, senang2 buang .. hurm

Dibah Shokri berkata...

Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


Thank you :)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...