13.3.13

wordless wed:si gedebab aku yang tak makan saman!




9 ulasan:

meowwmania berkata...

debab yg comel! hehe..

AyueJean AJ berkata...

Ya ampun......
Terserlah perangainya tu....
Hehhehehe..

ctpayong berkata...

subhanallah...santai abes...geramnya...

hud aikara berkata...

Meowwmania; Leo cakap time kacih..hehehe

hud aikara berkata...

Ayuejean AJ; Leo ni memang sangat nakal! kalau dia lalu macam-macam benda dia nak cuit...bila kita marah dia boleh blah dengan muka selamba badak! Tu dia terlentang buat muka nakal le tu...hehehe

hud aikara berkata...

ctpayong;ahah..rasa nak picit2 kan!

Sharz berkata...

comeynye dier!!! pandai posing!! :D

Uncle Jonni berkata...

gebu.... huhuhu

Ms.fida berkata...

2 kali tgk mcm patung kucing 'Maneki Neko' hikhiks comel :D

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...