13.4.13

akhirnya anak dara kecik aku pun bersunattt....



Semalam hantar Kechik ke klinik. Memang dia takut. Dalam kereta dia dah tunjuk muka gelisah.
Asyik tengok aku. Macam nak tanya. "uwan nak buang Chik ke..."
Alahai sayang...Chik takde sehari pun uwan dah rindu ni...tak sabar nak ambil Kechik petang ni di Klinik...


Muka 'budak mengada', sebab adik Kechik tak ada sehari. Gembira yang amat! Sampai sekarang si Leo ni tak boleh bermesra dengan Kechik walaupun macam-macam cara Kechik cuba ambik hati dia...iks iks..sombong tul Kak Leo coyang nih!


Kalau Kechik nak dekat dengan Leo, masa macam ni jelah; - sesi merenung makanan dengan harapan tuan punya makanan akan sedekahkan sikit kat dia! 

hehehehe...

7 ulasan:

ery D cat berkata...

tahniah akhirnyer bercunattt..xde kenduri ke? hehehe

Hud Aikara berkata...

Ery D cat; hehehehe...adik Chik dah mintak pulut kuning...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

comey nye siap ada sesi berendoi.. haha

ctpayong berkata...


بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِ

السلم عليكم ورحمة الله

semoga cepat sembuh kecik...

Hud Aikara berkata...

ctpayong; Kechik cakap: Time kacih..

Hud Aikara berkata...

mrs Yana; Kechik suka sangat tido dlm buai...heheheh

AyueJean AJ berkata...

Comel je ngadap makanan tu....
Hehehhe..
Kalu kucing AJ, dah mengacau dah..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...