24.4.13

Bila ko balik??? apasal tak tinggal terus kat spital tuh? ----> Leo


Dah lebih seminggu Kechik balik dari Klinik sejak ditahan sehari kerana 'persunatan'. Hahaha...Selepas tu dalam lima hari juga dia menghabiskan masanya dalam bilik kecik ni sebab tak nak dia over bergerak. Makan mulanya beri yang lembut-lembut. Dia tak nak. Hah dibantai jugak biskut yang biasa dia makan tuh.


Nampak tak Kak Kuya tu? Lama dia duduk perati bilik si Kechik. 
Macam nak ucap 'selamat balik rumah' je.Tapi kemudian....


Iks..iks..iks..Kak Kuya...rupanya dia mengintai makanan khas si Kechik. Makanan tu basah. Di celupnya tangan dalam tu. Lepas tu dijilat sampai kering tangan berbulu dia...lepas tu dia celup lagi...dia buat macam tu sampai puas hati. Tak senonoh betul Kak Kuya ni...si adik tu tengok je..nak menirulah tu. Kalau bab meniru si Kechik ni nombor satu! Benda-benda pelik yang Kuya buat semua nak ikut...sayang benorrr dia kat kakaknya tuh..

Leo: Menyampah aku!!! (sambil tarik muka masam.)

Hah. Si Leo ni tak pernah nak sebulu dengan Kechik. Ada je salah si Kechik tu. Jangan duduk dekat-dekat dengan dia. Nanti si Kechik kena sembur. Dia membebel suruh letak balik si Kechik kat spital...

Nasib ko le Kechik...

4 ulasan:

~mrs azmi~ berkata...

"Di celupnya tangan dalam tu. Lepas tu dijilat sampai kering tangan berbulu dia...lepas tu dia celup lagi...dia buat macam tu sampai puas hati. "

yang ni memang budak kat umah ni selalu buat... kalau ada salah satu yang sakit, dapat makan wetfood... jadi yang tak berapa nak sakit ni sibuk menunggu kat luar cage... bila pesakit ni keluar je dari cage automatic memang akan ada yang tolong perabih! ahaha

♚ wonderFURRworld ♚ berkata...

laaaaaaaaaaaaaaaaa

usha mengkanan rupanya..hahahah

Hud Aikara berkata...

mrs azmi; agaknya diorang tak nak membazir kot..hahahaha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

ish3, part curik makanan tu ada sekor kucing jantan kat luar rumah ni pun selalu wat camtu. so bila ada wetfud letak hujung belah sana dia tak dapat capai.. Leo, tak baik lah cakap camtu !

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...