19.4.13

budak nakal.

Adik Chik lepas bersunat jadi aktif. Nakal dan periang. Kalau nampak Kak Kuya asyik nak smackdown jer..sampai bising rumah sebab aku terjerit-jerit nampak Kechik nak menggomol Kuya. Bukan apa takut Kuya terterajang luka adik Chik yang belum baik lagi tu. Si Kechik tu belum sembuh betul ada hati nak bergurau senda....iks iks..iks...

 Ni muka poyo bila kena marah. Lukanya masih nampak jahitan 
tapi sekarang dah nak bercantum betul.


Muka mengada..tak boleh blah betullah kechik ni...


4 ulasan:

AyueJean AJ berkata...

ALahai manjanyaaaa.... =D

UniMeOw berkata...

hehehe,,,ni baru la brutal...cayalah~! :D

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ berkata...

lahai ciannyer dia.. moga cepat sembuh yer sayanggg ;)

meowwmania berkata...

sama la ngan anak2 kite lepas sunat tu selamba bergumpal bermain, kite yg seram tp so far alhamdulillah tak pape hehe..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...