20.6.13

Si nakal aku....


Nakal tahap gaban. Suka mengekor. Sebenarnya nak cek uwan kalau-kalau ada sorok makanan sedap.
Suka tidur kat tempat keras. maklumlah masa bergelandangan dulu tidur kat simen-simen kaki lima...huhuhu sedih pulak...

Bila nak orang sayang-sayang dia, mulalah buat muka comel...bajet orang cium dia le tuewww....


Sampai sekarang si Leo menyampah dengan dia nih...hahahah
tapi semua tingkah laku Kuya semua dia tiru...yang lucunya Kuya pandai betul gunakan si Kechik ni. Siap mintak Kechik temankan dia main kat bawah. Selama ni dia takut nak pi sorang. Tangkap cicak pun dia suruh adik Kechik sebab Kuya memang kucing yang gayat (aneh betul). Budak Kechik tu akan panjat, dia pulak tunggu kat bawah! Bila kena jerkah, dua-dua lintang pukang lari...hehehehe...

Moto hidup adik Kechik: 
"nak MAKAN CEDAPPPP gituewww"

3 ulasan:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

semua suka makan sedap Kechik, tapi lagi untung dapat duduk rumah dari duduk di jalanan kan :)

meowwmania berkata...

somel sungguh dak kecik nih!

ctpayong berkata...

sexynya tido macam gaya marilyn monroe gitu.

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...