21.6.14

Empat musim yang dinanti


Entah mengapa tiba-tiba rasa rajin pulak nak melukis. Baru-baru ini rakan sekerja ingin aku melukis sesuatu untuk dihias di rumah barunya. Katanya mesti ada kucing kesayangannya Nano. Hehe. Dia hulur duit dulu, jadi dengan riang gumbiranya aku menapak ke kedai menjual barang-barang art. Di kawasan office aku ni banyak kedai khusus menjual barangan  seni sebab ada Kolej MIA (Malaysian Institute of Art) di sini.

MUSIM PANAS

MUSIM BUNGA

MUSIM LURUH

MUSIM DINGIN

Keempat-empat lukisan ini bersaiz kanvas 30cm x30cm dan menggunakan media acrylic. Memikirkan tema yang ceria dan warna warni jadi aku terus menggunakan tema Naive Art. Satu tema yang baru pertama kali aku buat dengan serius. Nasib baik kawan aku cukup suka. Fuhhh...Harga, untuk pertama kali dan dia kawan aku, aku bagi harga kos aje.. lagi pun aku baru mula nak belajar..tahap amatur pun tak sampai lagi agaknya...(--__--)
beli..beli.. mai dekat dekat!!!

Adik Chik: Sah uwan aku terdesak nih..

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...